Margaritha & Hilda gaan weer op avontuur! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Hilde & Grietje - WaarBenJij.nu Margaritha & Hilda gaan weer op avontuur! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Hilde & Grietje - WaarBenJij.nu

Margaritha & Hilda gaan weer op avontuur!

Blijf op de hoogte en volg Hilde & Grietje

28 December 2012 | Nederland, Tilburg

Hola! Dat is lang geleden hé.. maar over 6 nachtjes vertrekt het bolivia-duo eindelijk weer naar het buitenland. Bestemming.... 10 dagen rond trekken door Marokko. Nu leek het leuk om het zuid-amerikaanse stof van deze blog af te blazen en er weer leven in te brengen voor alle fans;).
De tickets zijn geboekt, het eerste hostel (voor €3,-) is vast gelegd in Marrakech en vandaag zijn ook de eerste plannen voor de route bedacht.

Zijn jullie ook zo benieuwd met welke noord-afrikaanse namen Hilde & Grietje zich zullen gaan voorstellen in Marokko? Hou deze blog dan maar goed in de gaten!

Liefs Hilde & Grietje,

• 10 Januari 2013 - 21:45

Monique:

Hee dames, hoe is het daar? Ik heb nog niets gehoord...of moet ik soms kijken op facebook? Laat ik dat maar vast doen...Ik hoop dat jullie het heeeeeel erg leuk hebben samen. En dat jullie je vrij door het lanfd kunnen bewegen. Gezellig om weer samen met tweetjes te gaan, echte reismaatjes.
    Heel veel liefs, Mama