Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Hilde & Grietje - WaarBenJij.nu Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Hilde & Grietje - WaarBenJij.nu

Buenos Aires

Door: wijzijninbolivia

Blijf op de hoogte en volg Hilde & Grietje

29 Januari 2011 | Argentinië, Buenos Aires

Hoi Allemaal!

Hier weer een reisverslag van de tilburgers in Argentinie! We zijn afgelopen week 8 dagen in Buenos Aires geweest en daar moet natuurlijk een stukje over worden geschreven!

We hebben op verschillende locaties doorgebracht, vele insides van de stad dus. Eerst sliepen we in een hostel en spendeerde we tijd met onze zweedse vriendinnen. Beetje in de stad lopen, mooie parken aan het water, en best wel modern. Echt de vibe kwam nog niet. Op zondag in San Telmo naar de antiekmarkt. Daar kwam de Buenos Aires vibe wel naar voren, het is de wijk van de tango, wat een passionele dans!

De dagen daarna doorgebracht bij couchsurfertje diegito (op zn nederlands > dirkje). Hij was heel klein, aardig en een beetje vreemd. Zn huis was een beetje kraakpand stijl, vet om meegemaakt te hebben. We hebben met hem gefietst we zijn uitgeweest, de hoerenbuurt bezocht, chinees gegeten, naar de film, en mas.

Vervolgens kwamen we in een hostel waar het meer feesten was. Tussen de grappige brazilianen brachten we de tijd door. Ik nam een tangoles, wat echt geweldig was! En naar een gayfeest geweest, een van de grootste in de stad. Echt leuk en indrukwekkend. Deze dagen hebben we zo enorm veel mensen ontmoet en de stad echt beter leren kennen. Het hoogtepunt was misschien wel zwemmen in de zee met de skyline van Buenos Aires op de achtergrond, wouw!

Vanavond gaan we het echte zuid-amerikaanse carnaval beleven! Daarover volgt binnenkort meer!

ciao!

• 30 Januari 2011 - 11:52

Hans En Marleen:

Hoiii,

al veel meegemaakt dus! Gaaf dat jullie het carnaval gezien hebben, lijkt me echt mooi. Hoop dat het allemaal goed gaat daar,

Groetjes Hans en Marleen

• 30 Januari 2011 - 11:52

Hans En Marleen:

Hoiii,

Groetjes Hans en Marleen

• 30 Januari 2011 - 12:37

Sopzilla En Dirkjeee:

heee griet!
    Wel spannende en wilde verhalen weer dit keer: gayfeest, zwemmen met de skyline, slapen in een soort kraakpand etc. Super leuk :) Binnenkort maar snel een x weer skypen of bellen he! We volgen je op de voet ;)
    Alaaf!

• 31 Januari 2011 - 10:32

Hilda:

Lieve margaritha!
    Wat leuk om te lezen allemaal... muy bien:)En hoe was het carnaval.. ze draaide toch wel 'waar is de WC, trap af naar benée..'
    Lekker verder genieten met Wesley en alle andere reizigers.
    Denk aan je!

Liefs mij

• 05 Februari 2011 - 13:14

Lieske :

hoi grietje was het leuk zon gayfeest en dan slapen in een kraakpand wat spannend allemaal we gaan straks naar ingrid haar verjaardag lekker even je pa pesten ook